Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách,  jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými montážními návody,reklamačním řádem a daňovým dokladem,sloužící jako záruční list. 
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. 
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo  ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Dopravné po celé České republice činí 350,-,bez příplatku za dobírku.J e možno zvolit i jiný způsob dopravy, a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Dopravné do jiných zemí bude dohodnuto individuálně. Po předchozí dohodě je možný také osobní oběr ve výrobně v Trboušanech 125(areál ZD).

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je 2-4 týdny, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebudeme moci dodat ve stanovené lhůtě, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

 

7) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 


 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím,aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů(č.101/2000 Sb.)za účelem plnění předmětu smlouvy.Kupující má právo být informován,jaké údaje o něm prodávající eviduje a je oprávněn tyto údaje měnit,případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováním.Dozor na ochranu osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

 
5001

Naše adresa:

STOLAŘSTVÍ Jaroslav Badin

sídlo firmy:
TRBOUŠANY 125 (areál ZD)
664 64 Dolní Kounice
okr. Brno – venkov
kancelář: 734 304 459
e-mail: obchod@postele-badin.cz 

Nástěnka je prázdná